Кава з собою – coffe to go

Кава з собою – coffe to go

Кава є одним з найбільш продаваних продуктів у світі і її споживання з кожним роком зростає. Деякий час тому любителі цього напою могли скористатися послугами кав’ярень або кофейних автоматів. В першому варіанті кава була найкращої якості, але дорожче, в іншому - з точністю до навпаки.

Але стиль міського життя часто не передбачає тривалих посиденьок у кофейні. Тому абсолютно логічно, що стала з'явитися така послуга, як кава  "на винос" або "з собою" - coffe to go. Так одноразові паперові стаканчики для кави стали символом активної життя в мегаполісі. І це не просто модна тенденція, а щоденна потреба, продиктована високим ритмом життя.

Сьогодні важко з повною упевненістю сказати, хто з «кофейників» першим запропонував продавати каву на винос. Важливу роль грали крупні мережі громадського харчування. Подальший розвиток кавової культури та збільшення попиту на хорошу каву призвели до появи невеликих кав’ярень та кофе-пойнтів, які зробили послугу «coffe to go» більш доступною.

Вигідний бізнес з продажу кави в одноразових стаканчиках

Популярність закладів, що продають напої з собою, росте з кожним днем, але не дивлячись на високу конкуренцію, такий бізнес вигідний за ряду причин:

  • Мінімальні витрати на вміст кофейного бару;
  • Доступна ціна одноразових стаканчиків;
  • Висока частота покупок;
  • Даний сегмент ринку стабільний навіть в період кризи;
  • Кава, як продукт, не вимагає додаткового просування - вона і так бажана.

Але ми вважаємо, що послуга Кава з собою не повинна обмежуватися спеціалізованими мобільними кофейнями. Наприклад, людина хоче випити каву по дорозі на роботу, а поруч немає жодного пункту продажу (що, звичайно, малоймовірно в сьогоднішніх реаліях, але представляємо ситуацію саме так). Проте по дорозі є ресторан. Замовлення в ресторані потребує часу, якого немає, тому споживач може залишитись без свого напою.

Чомусь власники закладів більш високого класу вважають недопустимим використовувати в своїй практиці каву на винос в одноразових паперових стаканчиках, хоча в цьому немає нічого поганого.

Якщо у клієнта є потреба взяти каву з собою, чому б не надати йому таку можливість?

Для такого випадку ресторану краще використовувати якісні паперові стакани з логотипом закладу і просунути таку послугу серед своїх клієнтів. Це приведе додатковий потік споживачів, а брендований паперовий стакан стане додатковою рекламною площадкою. Ціна одноразових паперових стаканів доступна навіть не великим закладам.