Паперовий стакан, як рекламний носій
На ринку існує безліч способів просування компаній та брендів. Всі вони хочуть бути ближче до споживача, знаходитися у нього на робочому екрані і навіть у руках. Самий простий шлях донесення реклами до цільової аудиторії - друк на паперових стаканах. Цей месендж обов’язково буде побачений, прочитаний і при розумному позиціонуванні, запам’ятається клієнту.
Наша компанія пропонує цікавий і простий спосіб звернення до вашої цільової аудиторії. Не має значення, працюють або ваші споживачі в офісі, чи просто йдуть по вулиці з напоєм в руці - друк реклами на паперових стаканчиках для кави направлятиме маркетингову інформацію в саму ціль.
Паперовий стакан, як рекламний носій, має багато переваг, про які ви, напевно, чули раніше. Головне, що людина при споживанні улюбленого напою не тільки бачить вашу рекламу, але відчуває її: тепло напою у нього асоціюється з теплим відчуттям бренду.
Зірка Кремнієвої долини Гай Каваски науково довів, що в момент споживання кави людина переноситься в більш прихильний стан. Це підтверджується експериментом, проведеним в одному з американських університетів у 2014 році. В дослідження взяли участь 900 осіб. Через годину після того, як учасники випили свою каву, їх попросили згадати рекламне оголошення, яке було розміщено на стакані. 98% респондентів змогли точно його відтворити. Тому друк реклами на паперовому стакані - це один з кращих способів захоплення уваги цільової аудиторії.
Реклама оточує нас всюди і часто дратує, тому ми навчилися її не помічати. Доведено, що в середньому людське око затримується на зовнішній рекламі не більше 3-6 секунд. Повідомлення на кофейному стакані, як спілкування «тет-а-тет», розриває таку маркетингову статистику. Вона дозволяє споживачеві самому «прийти» до вашої реклами і зупинити на ній увагу значно довше.
Така реклама може бути використана для підтримки брендингової стратегії або для передачі клієнтам певної інформаційної служби:
- запуск нового продукту;
- відкриття магазину, кафе, ресторану;
- залучення трафіку на веб-сайт;
- анонс спеціального пропозиції або акції.
Як зробити правильну рекламу на стакані
Вибір рекламного повідомлення залишається за вами, а ось виготовлення якісних стаканчиків для кави ми берем на себе. Споживання кавових напоїв зростає з кожним днем, а значить тисячі рук доставляють ваше маркетингове повідомлення ще більшій кількості потенційних клієнтів. Така комунікація досягне результату, незалежно від того, чи буде друк на паперових стаканах єдиним рекламним носієм, або частиною інтегрованої маркетингової кампанії.
Ми спеціалізуємося на виробництві паперових стаканів для кави та їх брендингу, наближаючи наших клієнтів до потенційного покупця. Обладнання для виробництва паперових стаканів аналогічне європейському. Завдяки друку на паперовому стакані маркетингового повідомлення, логотипа або спеціальної реклами інформація дійсно потрапляє безпосередньо в руки споживача.
Використовуйте цей рекламний носій, щоб бути унікальним, навіть якщо реклама на паперовому стакані стане вашою конкурентною перевагою.